HTML

A földsugárzás és a radiesztézia

Ez a blog tájékoztatást kiván adni a földsugárzások általam ismert fajtáiról. Elmondom mit csinál egy radiesztéta, ki az a bioenergetikai szakértő és ez miért jó. Mit okoznak a testünkben a földsugárzások, egyáltalán csinálnak-e valamit? Lehet-e védekezni ellenük és kell-e? Ezek olyan kérdések, amikkel nap, mint nap találkozok a munkám során. Ezzel a bloggal talán segíthetek, hogy eligazodj a témában és tudj dönteni, hogy neked erre szükséged van-e vagy sem? Jó olvasást kivánok! Véghné Oláh Ibolya, radiesztéta, akupresszőr 06709448923 veghne.ibolya@vipmail.hu

Földsugárzásokról általában...

Friss topikok

Bemutatkozás.......

2013.02.07. 15:29 Véghné Oláh Ibolya

Szia!

Véghné Oláh Ibolya vagyok. 1968 11.12-én születtem Budapesten.

Életem első lépcsőfoka, hogy elvégeztem az OTE EÜ. Főiskola Védőnői Szakát.

Hosszú évek kihagyásával úgy gondoltam ideje az eredeti útra visszafordulni és első lépésként elvállaltam a Bolabor frenchise Soproni kirendeltségén a munkát. Hihetetlenül sok használható tudást kaptam és egy óriási lökést, hogy eddig rossz irányból néztem a világot.Azóta is vannak az életemben olyan pillanatok, amikor Erdőffy Szabó Attila ( A Biolabor vezetője és tulajdonosa ) eszembe jut , hogy ilyenkor mit és hogyan kell lépni válaszolni és ez miért történt. Szóval köszönöm Attila!

Kb.3 évvel ezelött 2010-ben, abbahagytam a bioenergetikai géppel való kezeléseket, mert úgy éreztem másfelé van dolgom.

Még 2009-ben elvégeztem a földsugárzásméréssel kapcsolatos iskola minden szintjét és azt éreztem, hogy a helyemre kerültem. Kezdett minden összeállni.

Azóta a földsugárzásmérés lett az életem, a hivatásom és a szenvedélyem

Közben energetikai úton léptem tovább és letettem az országos szakvizsgát a Hagyományos Kinai Orvoslás AKURESSZOR szakán. Ismét olyat kaptam, amitől kerek lett a világ.

Itt is választani kellett egy irányt és én a KINAI MASSZÁZST választottam.

Most már beszélhetünk arról, hogy szerintem hogyan alakulnak ki a betegségek és én a saját életemben hogyan viszonyulok egy -egy tünethez, hogyan próbálom megoldani őket.

komment

süti beállítások módosítása